27 januari


Idag så drog jag på mig jeansen som bäst visar upp min lilla ursäkt till stjärt. Och så sminkade jag mig. 
Kände att jag behövde lite bekräftelse efter en tids blekhet. Dampade därefter iväg till tåget och skolan(känns fortfarande sjukt att skriva), då fick jag panik när jag märkte att jag glömt penna. Jaja, det löste sig. Jag är panikarn i onödan.
Gick till biblioteket, satte mig och läste och inväntade vårt första seminarium. Där delades vi upp i små grupper för att diskutera de frågor vi tidigare fått, för att sedan kunna föra en diskussion om det vi pratat i klassrummet allesammans. Hamnade i en ashärlig grupp ju! Måste säga att det var riktigt härligt klimat i slutsamlingen, lyssnade noga och intresserat på de andra i klassrummet när vi pratade om varför vi valt att börja läsa genusvetenskap. Älskar att lyssna på när andra pratar, synd att jag själv är så dålig på själva pratandet. Hahaha. Trying to better myself.

Jaja. Ska inte tråka ut er med sånt!?

Kom till Eskilstuna vid sex för att tåget försenades, åt maaaat samtidigt som jag glodde på en dokumentär om förintelsen och grät lite, maten blev salt, sen åt jag godis, gick och köpte aftonbladet + klick (fredagsnöje hehe), kollade på Spåret och Skavlan (fredagsnöjen, yet again). Björn Ranelid var brunare än någonsin skådats. Och Thorsten Flinck framförde en så fin sång *DOG*.

Nu känner jag mest för att decka i min säng, känner mig snurrig av trötthet, utmattning och huvudvärk.
See you!

Hur sjukt är det inte att det är februari snart? holy shit
musiktips: the Glass Child – Best Part Of Me

har svårt att säga hej då märker jag, får separationsångest från dig bloggen!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Söt tjej jö!

2012-01-28 @ 03:51:45
URL: http://blogg.danielwerner.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0