plögg

Pluggisch. Att jag har disciplinen ens? Blir nästan lite stolt. Men det är ju självstudier, hallaw.
Jag vet att det hänger på mig. Lena Gemzöes bok "Feminism" förresten, otroligt bra. Aha-upplevelser dygnet runt numera. Kan hända att man ser saker i ett annat ljus när man blir medveten om dem. Och jag skulle vilja skriva femhundra inlägg här och dela med mig av det jag tycker och tänker men jag orkar inte. Kommer förmodligen en del känner jag på mig, we'll see.

Känns som att jag borde skriva om min helg, Melodifestivalen och allmänt bajs men jag orkar verkligen inte.
Känner att det är tråkigt för jag älskar ju att dela mina åsikter om stort och smått, hahah. Säkert tråkigt för er också som väntar på mina grymma utläggningar, ellerhur!? Yeah.

Nej, dusch, städa, och tv-titt is next.


Kommentarer
Postat av: todd

Åh äru feminist? :3

Fleeesk fin blogg hörru!

2012-02-21 @ 18:47:45
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0