I am one lazy fucking kid

Pratade nyss med lillsyrran på skajp lite, åh vad roooooligt. Söt hon är, hon tycker allt är läskigt min lilla gubba.
Miss her already! Hahah ska inte bara snacka massa om syrrisen hela tiden
min lilla mimmi är ute i världen på äventyr *fäller en tår* 
måste ju beskydda henne!!! och vem ska göra det om inte jag!?!?! äh, hon klarar sig, nyttigt att få stå på egna ben ett tag. fast hon har en klasskamrat med sig! neeeej min lilla pokertjeeeeeeeej

Question: varför vill jag aldrig göra det jag borde och måste? Jag har alltid varit sån att jag skjuter upp saker, aldrig gör dem. Istället ägnar jag hellre tid åt skit. Idag har jag gjort just detta. Legat framför tv:n, käkat choklad, druckit läsk och glott på skräptv. Orkar verkligen inte ta mig i kragen. Bekväm och lat är min refräng.
Borde ha ångest för hur mycket choklad jag åt, men den skiter jag i. Har alltid haft världens "VARFÖR MÅSTE JAG??????"-attityd som kan vara dryg. WHO SAYS, liksom. Bäst på att ifrågasätta auktoriteter.

The Grammys, det var inte så jävla woho, Gaga vann inget heller :(. Och Adele verkade inte ens särskilt glad, såg ut som värsta fejkleendet på hennes läppar när hon fångades av kamerorna haha.


Bild på mitt lilla apotek. Har börjat med IBS-medicin(smakar skit) och Silicea plus för bland annat starkare skelett, muskler, tänder och benvävnad. Väldigt befogat. Sen har jag köpt pantotensyra för min akne. Visade effekt på den! Ska bli kul att se hur det artar sig.

Har aldrig riktigt brytt mig om min akne överdrivet, är för lat för att ligga i och smörja hyn med femhundra olika produkter varje morgon och kväll. Orka bry liksom! Mina finnar syns knappt på bilderna här på bloggen, men de som känner mig vet ju hur mitt ansikte ser ut haha. Har tidigare skrivit av mitt antagliga överskott av testosteron och det är därför jag har så mycket finnar också. Det har ju en hormonell orsak!
'Nyways, I should do the dishes.

Tchüss!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0