shit chat å gojulen

Hej alla bloggfreaks!!!!!!! 
Skämt åsido.

Det råder stor ambivalens om huruvida jag orkar genomföra detta blogginlägg.
Jag ÄR SÅ TRÖTT! Men har man börjat får man väl avsluta. Vaihelvete, kan inte lämna er med blue balls heller hahaha. Jag må va kaxig, men ja e fan inte elak. Nä!

Jahi jaha tralalalala, det var väl ett tag sedan dårå. Ni undrar säkert vad jag har haft för mig på sistone.

Jag kollade t.ex. på The Man with the iron fists med mina bröder Santtu och Mico igår.
Santtu: En neger med järnhänder kommer långt.
Jag: Men en Sverigedemokrat med järnrör kommer längre.

HAHAHAHA??! 

Annars har jag väl hetsat med alla andra i julhandeln.
Och herregud vad jag är glad att "domedagen" är förbi, varje gång jag såg en fbstatus med "jag överlevde" ville jag fan strypa mig själv. AHHHHHHHHHHHH, att ens såna misstolkade undergångsteorier får ett massivt medieutrymme.  jag blir såhär: AHIFHRH_GDSAGFJSAHIHFHSAKHA. Uppträder som en utvecklingsskadad.

Oj, råkade visst fastna i en dokumentär om seriemördaren Ed Gein. Den sög förresten, själva dokumentärfilmen, spooky ljud som ska skrämma en hahaha. Är inte rädd!!!!!!!

what more to write. Kanske ska passa på att säga GOD JUL!!!!!!!! Hoppas ni får en trevlig morgondag.
vi höres lovers :)
 

Kommentarer
Postat av: tove

Fin blogg :)

Svar: Haha, thanks!!
Milla V

2013-01-04 @ 09:51:50
URL: http://toveelisabeth.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0