Det.

Ibland när du gick bredvid, då kunde jag känna något.
Jag visste inte vad det var, eller vartifrån det kom.
Men jag minns att jag undrade om du också kände det.
Det var så starkt, jag hade verkligen aldrig varit med om något liknande. En yttre kraft som hade bestämt att vi var ämnade för varandra.

Ibland tänker jag på det.
 
Kanske var det "that something" som alla talar om, kanske var det ingenting. Men vad är det att grubbla på, när vi ändå aldrig får veta.
 
hahaha gillar ni denna loving millie eller!????!?! *ÄR DEN NYA MICHAELA FORNI* skoja *HATAR ALLT*
ok detta handlar egentligen om två människor so don't flatter yourself guys!
fast hen andra var egentligen en efterhandskonstruktion, känslan var för den första!!!!!!!!!!! fast kändes likadant för den andra
men kan appliceras. there u go! wax on, wax off

Detta "det" är så sjukt. Tappade hela jävla smörpaketet och blev vimsig av denna människa en gång, minns jag. Ni kommer aldrig få reda på vem det handlar om dock. Hemlighetsfull. Säger A men inte B. Det var ett bra tag sedan, detta DET. Kommer nog aldrig komma ifrån DET ändå. sjukt, har ni upplevt något liknande!?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0