SÄGA VAD MAN VILL OM GUD MEN NOG FAN HAR HEN HUMOR.

Idag var jag på dop. Min bror Ralles dotter Molly dopades.
Angående "dopades". Ja har fått nån hang up på att stava fel och böja fel. Främst på orden "det", "är" och "jag". Gillar att skriva "ja tycker de e kul". Hahaha. E så kul. Vet ej varför. Det är ju ganska konstigt, människor kämpar ju för att stava rätt, och här kommer någon som gillar att stava fel!? Det kanske kan bli nya innegrejen. Denna hipsterskiten sprider sig snabbare än klamme. Fast ja vill ju ba betona att jag FAKTISKT KAN STAVA EGENTLIGEN. Annat äre om man inte kan det liksom. Då blire inte kul.

DAMNH AJM ON FAJJA TONAJT.

Anyways, till dopingen. Borde gå i kyrkan mycket oftare, för jag hade väldigt kul där.
Att skratta när man inte får, som att djävulen sitter på axeln och ropar "SKRATTA". Man bara VILL SKRATTA. Man MÅSTE skratta. När man definitivt inte borde, känns ju taskigt emot prästen som har det där som en yrkeskarriär. Det var svårt, och jag brast. Inte lätt när man tittade på Linda som snörpte med munnen för att låta bli, eggade mig till att skratta ännu mer. Allt blir så fnissigt! Who'dve thought the house of God was this fun!?
Sedan hörde jag Santtus fina stämma i psalmsången, vilket fick mig att skratta ännu mer. Och min egen röst.
Och det faktum att prästen sa "Folk gick till Jesus med sina barn för att han skulle ta på dem". Pedofil much!?

Det hela var i alla fall fint och fikat efteråt var gott.

bilder...... kommer förmodligen sen. adios, dickheads!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0