Every day may not be good, but there is something good in every day.

Morsning korsning, avskum. Första augusti redan, hur sjukt!?!?!?!
Tror inte min hjärna fattar att det är augusti månad, men den kanske hinner ifatt småningom.

Jag gillar citatet i min rubrik, trots att jag ofta hatar ostiga citat. Men just det där sporrar mitt positiva tänkande, vilket jag verkligen behöver. Och det stämmer så bra, me thinks.

Idag har jag joggat för första gången på en evighet, blev 2,5 km och det var ganska så skitjobbigt haha.
Efter det tog jag en promenad på typ 7 km. Peppelipepp.
Stötte på några 14-åriga histerpojkar med longboards. De åkte alla förutom en på alla fyra på sina brädor. Jävla showoffs. Är det något jag älskar att irritera mig på så är det histers. Helst med longboards. Fylls av vrede inför det släktet.. 

Nej, nu måste jag skynda mig att göra en skål havregrynsgröt med banan och kakao, bänka mig framför SYTYCD och ba njuuuta. TEAM CYRUS! <3

Farväl.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0