WHAT IS THIS I DON'T EVEN!

Kurslitteratur på engelska, it's not the shit. Anser mig ganska bra på engelska, älskar engelska, allt låter så mycket bättre på engelska!? MEN! jävligt jobbigt att läsa massa snåriga texter om teorier på engelska, och på samma gång faktiskt förstå vad man läser. Känns som att man står och stampar på samma ställe i en evighet.
Orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Gnyr.

Undrar vilket tåg jag ska orka ta imorgon, helt trasig och trött för tillfället.
Ni ska se hur mina mornar ser ut. Är otroligt jävla snabb, ingen tid att latmaska sig.
På med kläder, tvätta fejjan, hoppa på cykeln. Promenerar oftast, men det tar typ 15-20 minuter och jag vill sova så mycket jag kan, hahaha. Varenda minut räknas?

NU SKA JAG SOVA. FRÅGAN ÄR: VARFÖR GÖR JAG DET INTE REDAN!?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0