The great DICKtator!

Min farsa är fan värre än Adde H, Stalin, Kim Il sung och alla historiens jävla hemska diktatorer ibland.
En envåldshärskare av rang. The great DICKtator.

Ni vet när man är beroende av en människa för att kunna leva och därmed inte kan be den fara och flyga så långt det bara går åt helvetet? IT SUCKS!!!!!!!!!!!!

Han har levt under en sten under hela sitt liv. Åh, vad jag önskar att dagen kom då jag bara fick berätta vad jag känner.

Jaaa, egentligen så borde jag inte skriva sånt här. Jag borde veta bättre. Familjeangelägenheter brukar man inte outta. Men ibland blir jag bara så JÄVLA förbannad att jag inte kan ta det.

HAHAHAHA ÅHLIVLIVLIVLIVLIV<3333333

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0