lovely bones

Jag önskar att man kunde platstikoperera benstruktur. Då hade jag stått först i kö!
Nja, om jag nu hade haft råd, vilket är tveksamt. Hahaha. Det kanske kan bli den nya grejen!? Finns väl säkert några doktorer som är on it as we speak. För helvete, jorden är ett pepparkorn i universum och jag utgör inte ens en procent av det lilla pepparkornet. Borde tagga ner lite. Utseendehetsen når inga gränser. Blir cpfittad.

Ibland behöver man bara få lite perspektiv. Skulle aldrig gå emot mina principer.
Måste stå emot allt som är äcklande för mig = utseendehets, överdriven konsumtion, kapitalism, ägande.
Att det inte finns någon lycka i att äga, det är min innersta tro.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0