HAKUNA MATATA

Alltså gud så fint väder det är ute. Var tidigare på promenad, blev såhär inombords: JDNASJOFJWIHQMFOJFALFJAWOQ.
Galen, glad, cepad. Allt kändes underbart. Inga bekymmer, hakuna matata typ!
Ville kyssa luften. Satt precis och glodde på ett naturprogram på svt. Sånt gör mig så ångest:ig. Känns som att det finns en hel värld där ute som jag missar. Den är så nära men ändå så långt bort. Vill ba åka iväg och utforska den. Varför sitter jag inne? ska ut och gå igen. hahaha. Vill inte missa min egen värld.

Varför pratar vi svenskar så mycket om vädret, och pratar människor i andra delar av världen lika mycket om vädret som vi? Jag tror vädret sätter sinnesstämningen till stor del.

Igår blev det en liten sup hos Fredrik med trevligt folk, sedan ut på den kungliga eken. Fick ont i magen av skratt, vi glodde på Gordon Ramsey och Jamie Oliver talks dirty. "I'm literally gonna cream".

Jag och Björn satt och samtalade igår medan Therese tydligen tog ett smygfoto. Vi ser så seriösa ut, hahaha.
Undra vad vi snackade om!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0