det går bra nu

Här sitter jag och lyssnar på Kent. Skittrött. Min pappas bil är ett skämt på fyra hjul, den startar nog bara en gång av tio. Vi skulle åka till affären men går den igång? Skulle inte räkna med det, nej.
Har förresten äntligen tagit mig i kragen och ringt vårdcentralen för en tid att kolla upp vad som händer med min konstiga kropp som aldrig är hungrig.

Annars är livet fint just nu. Igår var det filmkväll hos Aleeks med Sofia, Ellen, Fredrik, Björn, Roland och Therese. Vi plöjde igenom Battle Royal (som jag velat se så länge!), gick dock inte att ta japanerna på allvar. Den var åtminstone bra! Hunger Games är sån jävla rip off på den och Flugornas Herre + någon film till.
Efter det såg vi 7 pounds med Will Smith. Fin film, men jag kunde inte vara seriös. Och Fredrik fick talförbud, poor thang. Sen glodde vi på Död Snö. Zombienazi film, underhållande!
Efter det skulle vi titta på Der Baader Meinhof Komplex men blev trötta.
Då drog några och vi glodde på Fråga Olle dokumentären och fick bevittna folk som tänder på att knulla/bli knullade i armhålan, "panty wetting", ballongsex och bli stampade på sina könsdelar. Hett som in i helvete kan jag tala om.

Imorgon ska jag på lite födelsedagsfirande, lördag uppträder mina bröder på Ungdomens Hus och så skulle nog Aleeks ha lite fest.

Och så har jag skitbra kurslitteratur i form av Richard Dyer's bok "White". Känner mig otroligt upplyst.
Nu ska jag bajsa, sen gå en promenad. Det går bra nu.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0