"DEN STABILA TJEJEN"

Gårdagen var hur kul som helst!!!!! Älskar maj fränds. Lite pinsamt att erkänna, kanske, men jag minns inte så mycket av Maskinen, hahaha. Minns bara början. Varför blir man alltid så full!?!?!?
Minns inte vad jag har gjort direkt. Sheisse! Vill ju minnas, skit på mig. Minns att jag hade jävulskt skoj i alla fall, det är vad som räknas!
När kom jag hem? åtta imorse. Stabilt! Stabil är ju mitt mellannamn.

Idag är jag lite ledsen. När jag vaknade började jag svettas som en jude, flodvågor. Kände mig väldigt svag i kroppen. Syrran fick vara min vårdare och hämta smörgåsrån till mig att äta. Hahaha.
Sen köpte jag MASSOR med gott på Hemköp, men kan inte äta något av det på grund av den vanliga aptithoran. Måste ringa doktorn, vilket jag sagt att jag ska alldeles för länge. You know me, klagar hellre än att ta tag i saker och ting på riktigt. Hahaha. Den strategin är fan grym, man kommer långt mären!

Blir fan tokig, måste måste MÅSTE ringa doktorn. Kan inte skjuta upp längre.
Seriöst, jag äter aldrig någonting. Ska jag vara ärlig har jag blivit betydligt mer kroppsfixerad och tänker jämt på hur tjock jag är. Vill bara gå ner i vikt. Har fått VÄRLDENS tvångstankar. Jag tänkte inte att det var så illa, men det är på riktigt ILLA. Man försöker ju alltid rationalisera för sig själv. Det knullar hjärnan.
Känner mig liksom tom som aldrig förrrr, förut kunde ju processdrogerna fylla hålen för en liten stund åtminstone. Now, nothing. Då är det illa.

Som jag tidigare nämnt har min kropp förändrats en del, benen sticker ut på sina ställen.. tyder mycket på att mitt psykiska mående gett utfall på mitt fysiska, haha.

QUL.

Och glad påsk förresten, om nu någon skulle bry sig? Ser mer ut som julafton än påsk ute dessvärre.

Oså lite stämningsmusik på detta, av en tjej med en guldstrupe. *skäms*
Loreen – Sober - Single Version

Kommentarer
Postat av: matildus

Millaaaaa :( gör dig själv en tjänst och ta tag i det där så snart som möjligt, hur jobbigt det än är (för det blir bannemig inte lättare med tiden)! Vi har ju bara en kropp och ett liv och måste vara rädda om det, hur besvärligt det än kan vara stundtals. Puss vännen!

2012-04-06 @ 21:10:47
URL: http://lillhurricane.blogspot.com
Postat av: Shitstain Barbie

Jag ska verkligen göra det, tack vännen! <3

2012-04-07 @ 17:17:32
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0