Demonerna anfaller

Hemska jävla drömmar inatt! Drömde att jag vaknade upp och det var demoner i mitt rum. Fattar ni verklighetstrogenheten? Jag trodde verkligen att jag höll på att bli mentalt störd. Eftersom att jag är en gravt paranoid människa klarar jag inte av att kolla på skräckfilm, och blir livrädd när folk talar om övernaturliga saker, som spöken. Att de ska finnas vägrar jag tro, vägrar ens tänka på det, höra någonting om det. Det sätter frön i huvudet på mig! HEMSKA TANKEFRÖN. Äckligt nåt så jävulskt.
Igår började jag skrika för att mitt hår föll mig över axeln. Ni ser. It never ends. Är rädd för exakt ALLTING.
Vet ni hur lättad jag blir när jag vaknar från en sån dröm? Stirrar jag för länge på ett föremål kan jag få för mig saker. Men jag hörde att paranoia bara var en högre form av uppmärksamhet! Tänk om jag skulle vara en sån där synsk människa men jag blockerar mig ifrån att tro på det? HAHAHA. Ett medium liksom. Nej, fyfan.

AJA. Dagens seminarium var bra, älskar vår föreläsare. Hon är tysk, entusiastisk och så rolig.
Vi håller på med representationer, hur manligt, kvinnligt, etnicitet och sexualitet presenteras inom populärkultur. DET ÄR SÅ JÄVLA INTRESSANT ATT JAG SPRÄNGS. Fyfan. Blir arg på världen.

Förresten, känns så jävla konstigt att gå i platta skor nu efter att ha använt vinterskor med en liten upphöjning hur länge som helst. Känner mig nära marken som fan, och får inte samma gung i min gång. Hahaha. Mina ben känns så jävla korta, känner mig sjukt liten.
Vill också va en surfer king = AA Bondy – Surfer Kings

dagens millie


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0