Well wake up baby, you're so totally diluted.

usch vad ful jag är
har så fult hår, passar inte i det
konstigt och fult ansikte
massa finnar och pormaskar
grisnäsa
skitful kropp

ååååh, orkar inte. Don't fucking get me started.. man kanske bara ska acceptera att man är ful och slippa bry sig.
men det är svårt i en värld där man bedöms efter sitt utseende och det har blivit något som är normalt.
Överallt bedöms man efter hur man ser ut, på gatan, i tv, på internet. Man blir aldrig kvitt det. Man jämför sig själv med andra hela tiden. Det verkar så lätt för andra, som alltid är lika fina.

orkar inte acceptera att jag är så jävla ful
när vi lever i en värld där man SKA vara snygg

och jag orkar inte fixa mig, sminka mig för att andra ska tycka att jag ser bra ut
vilket ju är, den enda anledningen till att jag fixar mig annars
varför gör man så korkade saker och ting för andra människors skull
jag gör det inte för andra, jag gör det för en hel jävla värld av skeva ideal och horerier
viker mig inför det som är fel

Folk ser utseendet som den främsta och bästa egenskapen hos en människa. Det gör mig förbannad.
Jag tycker det är så fel.

försökerförsöker räcka till, misslyckas
gud vad jag hatar att vara tjej

men då fick jag det ur mig iaf.

Kommentarer
Postat av: matildus

även om jag vet att det kanske är opassande att komma med en komplimang till ett sånt här inlägg och att man istället borde uppmuntra till att bortse från utseendet då det ju borde vara helt oviktigt osv osv så måste jag faktiskt säga att jag tycker att du är så himla vacker milla. alltså vacker, på riktigt. du har så vackra drag och det har jag alltid tyckt.

2011-09-07 @ 01:17:33
URL: http://lillhurricane.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snyggast i eskil typ, men jaja!

2011-09-08 @ 10:48:13
URL: http://kittiepurr.blogg.se/
Postat av: Spritkungen

men öh, skärp dig!



Du är alltid snygg. osminkad som sminkad. ofixad som fixad.



Skärp te' re!

2011-09-08 @ 18:27:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0