Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer


cool redigering jag gjort (;

Ibland överraskas jag av mig själv och de orden som kommer ut ur min mun.
Är det verkligen jag som yttrar dem? Att det jag säger ibland är vettigt, haha. Ganska sjukt.
Att jag kan argumentera utan att gå till sandlådenivå.
Då märker jag att jag verkligen har vuxit som människa de senaste åren. Och det känns så jävla bra!

Det kanske blir en människa av mig after all.

Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder = så bra att jag dör!

Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

sv: ja det får man hoppas! man lär hitta dom som är värda att kämpa för :)

2011-09-05 @ 19:31:57
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0