tro mig då! och Leif GW älskande

Är förkyld som ett jävla as. Vaknade med världens halsont. Min näsa kliar, snorar och har blivit torr och mina ögon bajsar ur sig vätska då och då. Jag känner mig energilös. Ahhh, gud så jobbigt. FAN. Jag satt bland människorna på Ingeus idag och försökte bete mig civiliserat med en näsa som kliade och kittlades helvetet. Men mest av allt ville jag skrika ut detta högt: NEJ, JAG PETAR MIG INTE I NÄSAN, DET KLIAR BARA, JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRKYLD, JAG ÄR INTE ALLS ÄCKLIG. TRO MIG DÅ!

Haha. Idag råkade jag catcha en intervju med Leif GW på burken. Glad jag vart!
Jag älskar honom, så fascinerande människa faktiskt. Måste därför läsa hans nya bok.
Undra hur svårläst den kan vara, jaja, vi får se.
Råkade glutta på "Landet Brunsås" dessförinnan också, det var intressant och roligt.
Något både ni och jag borde checka in närmare! Det tycker jag att vi gör!

googlade för att se bilder på en ung GW, och hittade den här intervjun. 36 år ung!
hahahaha. Rolig syn alltihopa! Och han, programledaren, ser ut lite som Michael C Hall i Dexter.
oooooooh

Kommentarer
Postat av: alice

men haha. Han är ju exakt likadan som innan typ!

2011-09-21 @ 15:26:28
URL: http://alicefiona.blogg.se/
Postat av: Putte

Jag åt ost på mackan idag det var gott.

2011-09-21 @ 19:54:42
Postat av: L ♥/ wazup

ALltså, jag förstår ju att det är rimligt att han har vart ung en gång i tiden.. men jag har ändå svårt att greppa det. Han har ALLTID vart gammal i mina ögon. något annat finns inte! åååh.

2011-09-21 @ 22:04:18
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0