the blog game

Oj, vad kommentarer det börjat välla in på min blogg! Inte massor, men mer än förut.

Har också fått lite mer läsare den senaste tiden, I wonder why that is. Kanske beror det på att jag börjat kommentera lite mer på andras bloggar nu för tiden. Och eftersom att jag själv, när jag läser en rolig/konstig/störd kommentar någonstans där personen ifrågas blogg är länkad alltid brukar gå in och läsa lite, så kanske det också ökat mitt besöksantal. Jag tror verkligen att man måste kommentera för att få sin blogg sedd!  Inte för att jag försöker ta över världen eller nåt sånt.
Är så intresserad av människor, VAD ÄR NI FÖR NÅGRA! Är alltid intresserad av "människan bakom", haha.
Älskar the blog game, hahaha. Such a girl!
Älskar interaktionen som är möjlig, människor emellan, på bloggar. Diskussionerna man kan skapa.
Så många MÄNNISKORS HJÄRNOR SOM MAN VILL HA SEX MED. Det finns så många personers hjärnor som jag skulle vilja ha sex med. Inget är väl mer attraktiv än en SEXIG HJÄRNA! hahaha. Någon som kan tänka.
Do you feel me!? I'd like to pick your brains, som man säger på engelska.

Idag är jag sjuuuuk hermafrodit, förkyld och dan. Måste försöka sova bort det!
adios amigos

Kommentarer
Postat av: Putte

Krya på dig fast du får ingen kram för jag vill inte bli sjuk jag med:)

2011-09-22 @ 17:27:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0