pockets full of dust

Hittade dessa fina under min lilla shoppingtur med Aleeks på stan idag. Kärade ner mig totalt, de finns på Ur & Penn i Eskilstuna för bara 29 kronor just nu. Sånt kap! Nej herregud, nu låter jag som en jävla reklampelare. Och jag som ska vara emot konsumtion? Skitsamma, jag köper nästan aldrig något. Det vart en halsduk, en BH och ett nytt skrivblock också.

Imorgon intar jag och Aleeks hufvudstaden och möter upp Daniella. Sen ska vi tre till Gröna Lund och glo på ingen mindre än Håkan Hellström. Ah, det ska bli grrrrrrrrymt!

Hoppas jag kan klämma in något sorts möte med mina småpojkar Robin och John also.
Har saknat ihjäl mig efter dem. Vore dumt att inte ta tillfälle i akt när jag ändå är i trakterna.

Glad!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0