good day

Idag har jag haft en skitbra dag! Det fina vädret och umgänget har gjort den grym.
Plus det faktum att jag har fixat praktikplats. Känns skönt att det händer något, äntligen!
Hängt på stan hela dagen lång. Jag har konstaterat att Aleeks och Daniella är två jättesmarta tjejer, de borde bli statsministrar!

Ska cykla och köpa lite godis på Ica Maxi tänkte jag. Och glo på Idol, följt av Skavlan.
Skön hemmakväll. Det behöver jag som är trötter och har träningsvärk sedan igår.

Gillar mitt hår ibland förresten.
Jag vet vad ni tänker: smutsig spegel och kass bild. Ni får leva med det.
En annan sak jag kan konstatera är att mitt hår växt, och gillar det inte. Vill inte ha långt hår.
Konstaterande 2: jag bloggar mindre när jag mår bra. hahaha!

Kommentarer
Postat av: Jummie

"Vill inte ha långt hår" hahaha.

En annan ba: "Shit vad LÅNGT mitt hår har blivit".. och det vet ju alla att det inte har. Hahah. Gulle du.

2011-10-01 @ 06:20:30
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0