kom inte på nån rubrik

Ont i huvudet. Ont i halsen. Fet vaxpropp i örat som gör att jag inte hör vad folk säger.
Känner mig halvt döv.
Ibland tror jag att jag har en blogg bara för att klaga på allt här i världen.

Gick och hämtade pizza med syrri. Den smakade inte så mycket för mig, jävligt tråkigt.
Men jag älskar människorna som jobbar på pizzeriorna nära mig. För sköna.

bajssssssssssssssssssssssssssssssssssssskotte

Försökte se på The Hurt Locker igår men playstationet gav upp, ska glutta påren där nere istället.
Men nu ska vi dra till Hemköp och handla på vår fars begäran.


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Visst är det skönt! Jag kände att jag var tvungen att dela med mig, för jag förstod nog inte hur dåligt jag mått av det förren jag slutade eller vad man ska säga. Det tar ju så mycket på krafterna och är ju inte ens värt det, som du sa är ju sådana relationer inte ens menade från början om man låtsas vara någon annan. Och det är ju verkligen en så himla stor skillnad på hur jag trodde ett förhållande skulle kännas mot hur det känns nu. Hoppas alla får känna så någon gång, du med!

2011-10-25 @ 10:44:50
URL: http://todaysvomit.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0