Blossom

Without anyone to love you
What will you blossom into?
Without anyone to hold you
How will you grow?
And in the wildwood trees
The wild wind blows
And the night time crushes the hurricane rose
And with no one to care for you
Who knows
Blossom for me rose
you're the picture of my love
Blossom for me rose
stretch out underneath the stars
And when tomorrow comes
I will hold you up
Little blossom, shining in the sun


Hur vacker text!? Seriöst.
Jag lyssnar på Ryan Adams och är så ledsen över att jag inte får se honom när han nu är på sverigebesök.
känns sorgligt....... SKITSAMMA. Bara en av mina favoritmusiker jö. LEDSAMT.

Syrran springer runt hemma och tror att hon är döende bara för att hon har en förkylning.
Vi blir knappt någonsin sjuka i min familj, skitbra immunsystem vettni *SKRYTER*. Så när jag eller syrran åker på något så är vi säkra på att vi ska avlida. Jag ba, ge dig iväg till skolan ongjeffel!
Idag har jag varit med pappsen och Meems i affären, gått en långpromenad och sysselsatt mig i tvättstugan.
Jag och syrran såg på Sex And the city och jag irriterade henne genom att säga varje sak som skulle hända i avsnittet, innan det hände. Där får hon för att prata skit om tv-serier som hon senare börjar gilla.

Känner att jag jämt babblar på om pappsen och cricket. gosh oh gosh! gotta stop
Ska snart lägga mig. Hatar att lägga mig efter en dag som har känts totalt meningslös. Känns som varje dag är en sådan där. Där inget stort har hänt. I'm just going through the motions, nothing else.

Jag idag. Har blivit sjukt liberal vad gäller färgvalet på mina kläder. Känns inte bra, fast det gör det.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Du är en liten söpöliini.. :)



Kramar!

2011-11-11 @ 09:57:26
URL: http://tanjasmura.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0