The wanderer

Vardagsjaget. Inte speciellt fläshigt. Å andra sidan är jag aldrig speciellt fläshig, haha.
Idag har jag varit med pappa till sjukhuset på provtagning, sedan har jag vandrat lite tillsammans med bra musik. Ni kan kalla mig the wanderer, jag promenerar sinnessjukt mycket. Vandra låter mer poetiskt.
Hahaha. Fast om man sen tänker på den välkända Dion låten "the wanderer" är det inte så positivt. Men om vi bortser från den!

"Oh well I'm the type of guy who will never settle down
Where pretty girls are well, you know that I'm around
I kiss 'em and I love'em 'cause to me they're all the same
I hug 'em and I squeeze 'em, they don't even know my name
They call me the wanderer yeah the wanderer
I roam around around around

Jag och Meems ska glutta på filmen Bad Teacher nu, hoppas den är något att hänga i granen!
Ikväll kommer DHW också<3. Not bad!




Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: okej, lungt! :)

2011-11-15 @ 19:26:02
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0