New Shoes

Har införskaffat mig ett par nya pjuck. Frågan är bara om jag kommer lämna tillbaka dem eller inte.
För mig är det viktigt att det jag köper är bekvämt och ser bra ut på samma gång och jag vettefan om de är just bekväma. Time will tell, tror inte kvaliteten är något vidare, för skorna vägde i princip inget. Som en bit papp, haha. Men snygga juuuuu! dåliga val man gör då och då

Ibland när jag är ute och shoppar och inte tycks hitta något så blir jag irriterad och köper första bästa plagg med vetskapen att jag kan lämna tillbaka det sen. Vill inte gå hem empty handed. Och jag är i SÅ stort behov av ett par nya skor. Det där har lett till många dåliga köp men också några klipp, vi får se vad detta lider..

pjucksen rå:

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0