när tragedi blir komedi

En tv för 9k. Fuck vad dumdristigt.
Prioriteringar, hallå. Det där är inte vad vi behöver just nu. Vi behövde ju en soffjävel.
Och sen någon som ALDRIG blir nöjd och är så full av fördomar att jag spyr.
Visst har vi alla fördomar, jag är inte uträknad. Brukar ofta skoja om mina egna.. but.

Det är så jävla sorgligt att se på när tragedi blir komedi hela tiden.
Det är inte roligt längre.

Jag har kanske fått mitt skämtsamma sätt av en person, att alltid skratta åt saker, även om de är jobbiga.
I synnerhet, om de är jobbiga. Att glömma allvaret är jag bra på.

Men man ska aldrig glömma allvaret! Och jag kan inte skratta livet ut.

This my fucking life we're talking about, please be serious.

orkar inte riktigt förklara mer än så
lokalerna ekar tomma, the show's over.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0