Den blomster tid nu kommer..

Träd och växter står i full blomster och jag kan inte låta bli att känna en glädje inuti mig.
Sommaren är på full väg! Vädret är underbart och jag känner mig så otroligt upprymd!
Var tidigare ute på en 7km promenad/jogg. Så jävla gött att kunna, vilja, och slutligen göra!
FINNA MOTIVATIONEN! Den motivationen som inte allt för ofta vill visa sig. Kom hem röd som en tomat i fejjan och var lite stolt över mig själv. Att vara lat gör väl ingen glad? Jag skulle inte tro det. Jag gillar när det händer saker.


Tog två bilder på ballen.
Tyvärr vetter vår balkong mot träd och villor, och solen stannar bara till 1-2 på dagen, så det är inget bra stekställe med go utsikt. Önskar att vi hade vår balkong på den andra sidan som vissa av våra grannar har, där är det sol till långt på kvällen och schysstare läge. Fast jag brukar inte sola så det rör mig inte så mycket, haha.
Ba tråkigt ändå!

Kommentarer
Postat av: Erica

vafan, bor du på idungatan?? :O

2011-05-10 @ 22:03:17
Postat av: MILLA

Ja, det trodde jag att du visste xD? Jag vet iaf att du bott här förut, för det har du sagt :).

2011-05-11 @ 02:07:46
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0