winning

Hej.
Det råder mycket kaos i min lilla skalle just nu.
Känner mig galen, sjuk i huvudet och paranoid. Känner inte igen mig själv.
Men det vill jag inte skriva så mycket om här. Detta är min out let för mina känslor, och då blir det mest ingenting när jag känner såhär. Kan ju inte dela med sig av allt. Och det ska man inte heller.

Well-o. Jag såg Hannah Montana The Movie igår natt och den var söt. Är en sucker för cookie cutter movies.
Man känner igen historien och den har alltid ett lyckligt slut. 
Älskar Miley Cyrus. Brukade glo på Hannah Montana när det gick på ettan, blev ledsen när det slutade visas.
Det är kul, haha. Mobba mig inte, okej.

Nu ska jag styrketräna och sedan blir det diverse awesome:a serier på tv.

Ta hand om er, my friends.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0