What are words If you really don't mean them when you say them

Nu när jag ändå blitt rätt inne i det här med videor på bloggen så måste jag lägga upp den här låten.

En fin låt. Jag gillar den.

Chris Medina blev uppmärksammad i American Idol för sin historia om hur hans fästmö varit med om en tragisk bilolycka och råkat ut för svåra hjärnskador.
Ser man videon förstår man även historien, och ser hur vacker hans fästmö var.
De var vackra tillsammans, tycker jag. De skulle gifta sig, och hade hela sina liv framför sig.
Jag tycker det är fint hur han fortfarande står vid hennes sida och tar hand om henne.
Han verkar vara en väldigt fin människa.
Tyvärr kvalificerade han sig inte ens till topp 24 i Idol, men många blev tagna av hans historia och jag tvivlar inte på att den här låten kommer bli omåttligt populär.

Låten skrev han till sin fästmö.

Kommentarer
Postat av: sideshow

fett fin låt man blir fan berörd av den här.

2011-05-10 @ 06:11:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0