Mother Monster

Den här intervjun gjorde fan min dag! Nej, den gjorde till och med min vecka.
En djupgående och lång intervju med Lady Gaga. Hon besöker Google och besvarar fansens frågor.
Jag älskar henne verkligen, en så fin människa och en fantastisk artist. Och rolig!
It's amazing. I'm in loss of words.
Början av videon var sjukt nice aswell. Yep, made my day!
Det finns mycket bra budskap i det hon säger, och jag känner igen mig i mycket av det.
I am the underdog who someday hopes to be the winner.

- If you don't have any shadows, you're not standing in the light.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har gårdagens dagens blogg blivit avgjord! Kolla om det blev du? Blev det inte just du idag så anmäld dig gärna till dagens blogg i detta inlägg för att ha chansen att vinna imorgon: http://conler.se/2011/march/dagens-blogg-243.html#comment

Kram!

2011-03-24 @ 13:09:10
URL: http://conler.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0