it's friday, friday

Det är fredag och våren är på väg. Eller har jag fel?
Det snöade för fan idag, vi i Sverige borde om någon veta om vårt väders nyckfullhet.
Så jag förblir den eviga pessimisten som inte tar ut något i förskott.
Men det är härligt att få gå på asfalten, äntligen, dock mindre härligt att behöva sicksacka för hundskiten på backen. Mys!
Anyways, jag längtar efter våren och sommaren.
Förra sommaren hann jag inte njuta av vädret alls, och det var rekordvarmt.
Det var väldigt synd, därför ska jag njuta extra i sommaren. Don't want another summer wasted on heartbreak.
Så därför: parta och ha kul. Vem behöver kärlek från mer än sina vänner?
Let's do it together, friends.

Pussar från glada milliii som ska laga korvstroganoff och ni är alla bjudna




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0