Don't you just hate it when..

Hatar inte ni också när folk skriver kommentarer som "Ha en fortsatt trevlig kväll :)", "Ha en bra dag! :)". 
"Läs min blogg :)!", "Vad gör du idag?" "Följ mig på bloglovin :)", och så fortsätter listan i evigheters evigheter.
Helt ur det blå också. Vad vill dessa människor? 

Det här är vad jag har att säga till sådana människor:
NEJ, jag vill INTE följa din blogg. Och NEJ, jag vill INTE följa dig på bloglovin.
Och ja, jag vet att du ger blanka fan i vad jag gör ikväll eller hur jag mår. Detsamma känner jag för dig.

Stick iväg med er.

People, det är nog dags för er att dra till Attentionwhores Anonymous.
Ändå är jag, bordellmamman, den horigaste av de horigaste, den minst horiga när det kommer till att hora ut sig själv på andra människors kommentarsfält. Det kan tyckas konstigt.

MEN; Har jag inget vettigt att säga, eller en åsikt att uttrycka, så säger jag hellre ingenting.

Scarecrow: I haven't got a brain... only straw. 
Dorothy: How can you talk if you haven't got a brain? 
Scarecrow: I don't know... But some people without brains do an awful lot of talking... don't they? 
Dorothy: Yes, I guess you're right.

Nåväl. STOCKHOLM IMORGON. GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: kittie

Han en bra dag! :)



deeeeerp

2011-03-10 @ 07:12:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0