Den okände poeten

Jag har visat var jag står, ställ dig bredvid eller försvinn
Jag vill inte vara blind, ser vad ni är era svin
misshandlar de svaga
förgiftar de egna
hugger av alla änglavingar
färgar himlen grå

Låt mig få vara
gå härifrån
Ingen vill höra, vad ni säger

Ni stör mina drömmar, låt mig få sova nu.

Telefonen ringer högt, ring inte mig, jag vill vara ensam
Jag vill sitta här i mitt kalla rum, ta ett djupt andetag och somna in

Drömma om ljuset, och aldrig vakna, drömma om ljuset och drömma om dig.

Så väldigt vacker text skriven av min vän, Den okände poeten.
Jag känner den.

Kommentarer
Postat av: Den Okände Poeten

Haha, vi får träffas någon gång så får du höra den live, låter mkt bättre då... ^^

2011-03-05 @ 00:05:22
URL: http://denokandepoeten.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0