Death once had a near Charlie Sheen experience.

Fan vad dålig jag är på att skriva blogg när det faktiskt händer saker i mitt liv, skärpning!
Jag är trött som fan!
Igår var jag på kalas för mina två söta brorsbarn Emil & Tindra som nyligen fyllt 6 år.
De växer upp så fort! Vi tittade på gamla bilder på barnen och skrattade.
Mico och hans tjej har köpt hund och hon följde med. Lilla Sky, så himla söt!
Patu hade gamla bilder på mig och oss andra syskon med barnen  också, och mina vänner från dansgruppen. När jag såg dessa ville jag nog dö lite. Var ganska knubbig när jag var mindre, hahaha. Gamla bilder är jävligt kul. Har inte speciellt många från min uppväxt, så det var extra kul att se. Mina hamsterkinder var vackra.

På kvällen var jag hos Isbabe again. Vi stack ut med her mother och morbror till Bishops och getrinkade lite.
Det var trevligt, går ju inte att inte ha trevligt i deras sällskap.

Ikväll glodde jag på Fenomen och Big Brother. Tv-nörderi.
Tur att Roza åkte ut, mer irriterande människa får man fan ta och leta efter.
Och Fenomen, det är roligt det där.
Uri Geller sa åt alla oss där hemma att ta fram våra trasiga apparater, klockor och mobiltelefoner så skulle han få dem att fungera igen, och jag lydde honom. Tyvärr har vi inte så mycket trasig apparatur hemma, ingen teknikfamilj (som dessutom är bra på att icke ha sönder saker).
Tog ändå fram min syrras gamla mobil. Uri: "Säg med mig: fungera!", och jag skrek "FUNGERA!".
Mobilen började dock inte att fungera, bittert, hahaha. Kul ändå, mentalister, jag gillar sånt där. Kul.

Jaha. Nähe. Nåt mer?

Jo, trots min trötthet ska jag läsa alla bloggar jag missat. Och se ett avsnitt av The Event.
I'll sleep when I'm dead. True words of a whore.

VI HÖRES!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0