bra dag idag

Hej!

Idag har jag varit på äventyr med pappa och Mimmi. Vi var och bytte däck på bilen, vilket tog ett tag. Så under tiden avnjöt jag en vidrig jävla caffe latte från kaffemaskinen på stället.
Det smakade verkligen rövhål, eller det närmaste man kan komma den smaken åtminstone, haha.
Att dra med pappa någonstans är så komiskt att det är otroligt. Han är världens hetsigaste människa.
Han pekade finger åt mig och Mimmi när vi kom ut ur fel ingång, han stod nämligen och väntade med bilen vid den andra ingången. Det var sjukt roligt, hahahaha.
Efter det var vi i affären och handlade.  Ja.

Mot kvällen så skulle jag ut på en promenad. Träffade Mimmi och Linda som skulle till Ö&B.
Great! Tänkte att jag skulle hänga på. Dumt val. Jag blev galen över hur sakta de gick.
Jag har svårt för att gå sakta, och det irriterar mig när folk går sjukt sakta, hahaha.
DÄYM I TELL YOU!
Nämen, någon måtta får det faktiskt vara.
Jag köpte en söt kopp på Ö&B och en asbillig skjorta på Nightmare.
När vi skulle gå hemåt sket jag i hororna och gick själv istället. Klarade inte av deras takt, haha.
Förstår liksom inte grejen med att gå sakta, uttråkande. Om det nu inte är gött väder osv.
Vilket det i och för sig var idag, men det började bli kallt.

Bra dag idag faktiskt!
Otroligt intressant bloggpost?

Här har jag i alla fall en SINNESSJUKT ROLIG video att visa er.
Ganska skrattframkallande!

Tune for Two (2011) from alfa primo on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0