tristess

tristess, jag blir galen! har såååå tråkigt
orkar inte sitta still, vill ut och promenera men har ingen hemmanyckel såklart.
GAH! Hungrig som fan också, men inte sugen på något.
att jag har tråkigt ger upphov till ett blogginlägg, hahaaa, just letting the world know

öböööööööböb

Har haft ett experiment för mig idag, nämligen att jag har räknat mina fisar.
Eftersom att jag har väldiga problem med magen så har jag gjort det.
Intressant va? Fast jag tänker inte säga hur många jag är uppe i nu.
Det är hemligt.

Har försökt göra det förut men tappat räkningen, den här gången har jag hållt den!

Jag gillar experiment, förra helgen var jag sugen på kolsyrad läskedryck men hade ingen sån hemma.
Då kom jag på den geniala idén att blanda saft och Loka, saft och loka var det vi åtminstone hade.
Det skulle likna en kolsyrad läskedryck till smaken. Och vet ni vad, det blev gott!
blandade loka och apelsin/mangosaft

Så, ett tips till er om ni bara har det där hemma.. haha!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

visst är det sorgligt att man inte tycker man själv duger.. man man måste acceptera folks viljor.. man kan inte tvinga någon att gilla sig själv ^^

2011-06-02 @ 09:56:02
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0