träningstjejen

Idag vaknade jag sent och slöade, gav mig sedan ut på en joggingrunda *highfivar med mig själv*.
Fan vad bra jag är! Det gäller att vara stolt när man varit ute och åstadkommit något.
FAN VAD BRA JAG ÄR DÅ! vrålar jag ut så alla hör det.
Det gick bättre att jogga en längre distans utan uppehåll nu, även fast jag gick lite, spurtade lite.
Man måste prova på allt möjligt.

När svetten rinner, håret piskar mot ryggen och benen arbetar känner man att man lever.
Jag brukar tävla med folk som promenerar, att jag måste komma före dom, och jag pushar mig själv och tänker att "jag ska bara jogga till den där lyktstolpen", och så fortsätter jag och ska bara jogga till nästa lyktstolpe och vad det än må vara osv. Tävlar med mig själv. Det funkar.

När jag kom hem var jag inte lite röd i ansiktet, vet inte om det syns så bra på kortet dock.
Gjorde en cpmin för att jag kände mig för ful för att vara seriös. Haha.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0