studenthelgen!

Jag stack hem till Isa i fredags och vi glodde på tv &såvidare, sov tre timmar ungefär, för att stiga upp vid typ 9 på morgonen och fixa oss och vi skulle alla vara vid Rekarne för Sashas utspring kl 12. Tiden var knapp och vi fick skjuts av Isabellas mormor, vi hann ju knappt men det gick bra ändå.
Fast det kändes inte som att någon var glad, haha, where's the joy liksom? Märkte ingen glädjeyra bland folket.
Det blev det sen i alla fall, med flaken och musiken, kändes som att dem skulle hoppa sönder flaken innan de ens börjat köra iväg, haha! Trevligt med hög musik, gick runt och viftade med handen ;D.
Sen drog vi oss till stan och kollade vidare på de glada studenterna som åkte flak. Lite roligt att jag och Isabella spottade 5 stycken ifrån vår gamla klass under dagen. Yeye.
Två år sedan man själv tog studenten, and what's happened since then? Not a fucking thing, hahaha.
Efter att vi glott på studenterna gick vi hem till Katja och dem för mottagningen, och när studentpojken kom var han inte lite hammered. Han gick och la sig, för att vakna upp senare på kvällen.
Vi andra åt och drack, lyssnade på musik, dansade. Jag och Eve rappade!
Det var jättekul, stort tack för allt! :)

På kvällen blev det lite Rothoffshäng, men det var bara Ludde som "ville" prata med oss, haha. Hände väl inget särskilt, var mest kallt!

Tog inte så många bilder under dagen men här är några.. bra helg mina kära!

Isababe!

Lite av UIsabello and her mother!

Katja och Sashimi :)!

BABYPIC :D


Vi satt och satt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0