I can be the Queen that's inside of me

Okej, min granne öppnade dörren naken idag. Jag är traumatiserad för livet.

Jag och syrran skulle gå och hämta pizza men vi såg en apotekspåse hänga på en cykel. Det var medicin inuti den, kollade vem det tillhörde och det var vår granne Leif. Sprang fort upp för att lämna den, snäll som man är. Plingade på och han öppnade dörren.. helt naken. Sen skymde han kikkeli med handduk och stängde fort dörren, inte ens ett tack fick man! Min syrra såg också lite. Han är ju förståndshandikkappad och sådär, men vem fan öppnar dörren naken? Hahaha.. oh well. big wtf moment!

Andra tankar: varför heter det "universitet"? Det låter lite som universum. Är det sammanlänkat?
Och varför heter det "f.kr." Före kristus.. vilken jävla Krisus? Hah

Ska sätta sig på Royal och ta några öl ikväll möjligtvis. /MANLIG
så länge bjuder jag på några bilder att runka till..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0