en bloggfis ut i cyberrymden

pruttprutt heeeeeeey!

Nu har jag börjat mitt nya "vakna tidigt-liv", går inte så bra för jag är tröttare än en jude på Auschwitz år 1943.
Damn, I'm gonna get in trouble for saying that!
Avnjuter nu en stilla frukost med kaffe och macka. Gott som fasen!
Försökte sola, det höll i sig i 20 minuter. Jag kan bara inte sitta still, jämt på språng.
Har ropplem hahaha.

Sluta störa mig, jag äter faktiskt frukost(!).

Förresten, när jag gick hem från Ingeus såg jag en gammal man med en stor väska och påse.
De verkade båda tunga, och mannen hade också kryckor såg det ut som. Han stod och vilade sig i skuggan med sin väska och påse. Jag tyckte så synd om honom, ville hjälpa. Han verkade ha svårt att ta sig fram. Jag blev ledsen. Jag ville ju hjälpa, men jag vågade inte fråga om han ville ha hjälp för jag är en fegis. Fick dåligt samvete, ni vet, när man ser nån i nöd men inte gör någonting för att hjälpa? Jag vet dock varken vart han var på väg eller om han var i "nöd". Ibland ser man inte människor utan passerar dem bara förbi, utan att tänka. Men jag såg honom. Fint att stanna upp och se människan ibland.

Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

åh har varit med om liknande! såg en kille som gick från affärn en gång när jag gick hem från filip. han hade seriöst typ åtta kassar, han stannade typ var tioende meter och hämtade andan plus att han svettades som fan. jag tänkte stanna, men jag vågade inte, helt sjukt! ;o

2011-06-29 @ 23:43:45
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0