bloggtvång

Cha cha bloggen!
Orkar egentligen inte skriva, men tvingar mig mer eller mindre till det.
Tror att jag ska lägga mig och läsa snart för att försöka sova tidigt *paus*, pappa ropade, jag har visst disk.
/killself. Ja, sova tidigt var det. Har ny jobbcoachgrejs att attenda till med början halv tio imorgon bitti.
Känns jobbigt med tanke på att min dygnsrytm har varit uppfuckad i två jävla år. Ska gå där mån-fre har jag förstått, men hur länge vet jag faktiskt inte. Den som lever får se!

Igår var jag och syrran och lekte hemma hos Vickan. Vi rökte vattenpipa och kollade på Andra Avenyn, lol.
Åh, det var kul! Hennes katter är sötast. Jag ramlade till golvet av garv när hon fick dem att snurra runt efter en grej de jagade, hahaha. Så kul.

Kittler :D! Barbie och Plutten.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0