bada

Det var kul att bada. Vann över kroppsångesten fast jag kände mig som en fläskig gris.
Föredrar att inte behöva se min egna kropp, but boom there it was hhahaha. Har som tur vett nog att inte låta det hindra mig, vad är det för jävla anledning till att inte leva ut mitt liv. Jag gör det bara svårare för mig själv.

Jaja, vi hade i alla fall fin utsikt ;).


Men efteråt såg systeri ut såhär:


Och såhär såg jag ut:


Blev lite röd i fejset och på benen as well men det syns inte här för jag ser bara vit ut, haha.
Fick också vatten i örat, tror det satte igång en vaxpropp, hör knappt någonting. Känner mig handikappad :(.
Imorgon blir det troligtvis mer solning och badning!

Nu hoppas jag innerligt att jag kommer kunna sova inatt. Känner mig aldrig sömning.
Vaknar alltid upp hur trött som helst. aööh

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0