Drink some wine and stop whining

Hej kära vänner.
Igår blev det två glas vin hos Isabella, sen drog vi och Eve ner till Time och där blev det en öl.
Fanns dock ett irritationsmoment där! "You" know who I'm talking about, hahaha.
Sen fick jag låna pengar av kära Ludde för att köpa kebab, han skjutsade mig också hem på sin cykel.
Vilken kille alltså!

Jajjaa.. vad har jag mer att berätta? Tänker efter.
Jo, imorgon är det back to reality and if fucking sucks. Mest för att jag inte orkar, känner mig svag för mitt liv.
Hahaha.................JFDOJDJS
Någon sa att hon var en social ensamvarg, då kom jag att tänka på att det är jag med. Verkligen.
Det är ganska knäppt och motsägelsefullt. Som varm is typ. Då är den ju inte längre is.
Hahaha. me and my thouuughts asså

Förresten såg jag Mr Miyagi från Karate Kid idag, cyklandes. Nej inte riktigt, men en kopia av honom.
Bricks were shat! Fast han är ju död, den snubben som spelade honom.

Nästa helg ska jag och Mimmi vara barnvakt åt Jack hela helgen, ska bli sjukt kul!
Brorsan åker på semester till Bulgarien på tisdag så :). That's fun for him!

Och så får jag ju pengar imorgon, så jag måste fixa en present åt Mimmi för hon har inte fått någon då jag varit luspank.

and that is all!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0