damppppppppppppp

Den största FML-dagen i min livstid. Nej, inte direkt, men nästan.
Åh, jag blev så trött och på så jävla dåligt humör efter min tripp till stan.
cyklade vingligt med påsarna, allt var tungt och alla människor glodde
seriöst, sluta glo vafan.

det är något med människor och att glo på mig känns det som?
Eller är jag ego nu, hahahah?

en jävla gubbe saktade ner med sin cykel och glodde på mig hela tiden på min väg hem ifrån jobbcoachen
även när jag passerat honom fortsatte han att glo

wtf liksom?

Och den där jävla muppen i tisdags, ville ha mitt nummer och trodde jag ville åka med i hans bil någon dag?
"Hej, vill du åka med i min bil någon dag!?" Det lät ju inte alls fucked up. "Brukar du kolla dig i spegeln ofta?"
Vem vet vad det var för jävla psycho, han gick ju efter mig och syrran sen också.
Vi sprang därifrån, hahaha.

Vad är det för jävla fel på människor. DAMP.

Jaja, jag har inget emot att folk tittar på mig, vem fan bryr sig? Men måste folk stirra?
Ibland när man är irriterad kan det bre på irritationen.
SOM IDAG. SOM NU.


Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: Haha, tack så mycket. Hoppas allt är bra med dig! :)

2011-07-04 @ 07:12:03
URL: http://www.emlas.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0