come back 'cause I'm gonna be a lonely girl again

inte skrivit på ett tag
upptagen med att ha ett liv, eller bara vara för trött för att orka skriva något. Lite av båda!
Have you missed me?

torsdags: Vaknade av ett sms klockan kvart i 11, det var drottning Isabella.
Hon informerade om att hon och Eve skulle åka till Västerås över dagen.
Jag "råkade" skippa jobbcoachen för att jag sovit så otroligt lite men vill hänga på brudarna. De skulle ta tio i 12 tåget och nästa kom halv fucking tre, så jag var tvungen att hetsa. Hade inte ätit sedan klockan halv 4-4 dagen innan och var rejält hungrig, gjorde gröt som jag inte hann äta upp när jag märkte hur lite tid jag hade på mig. Skulle ta med en banan men glömde den på hyllan i köket. Jag glömmer allt när jag är stressad, haha. Det jag i princip hann var att sätta på mig kläderna, borsta tänderna, tvätta ansiktet och springa iväg till tågstationen. Men hann gjorde jag ju, med schysst marginal. Jag är rätt snabb av mig, sminkar mig aldrig förutom till fest och håret var redan stort så sånt behöver inte ta upp min tid när jag har bråttom, vilket är skönt.
Söt-eve hade köpt en banan till mig på Pressbyrån för att jag glömt min <3. Fick bli min frühstück.
I V-ås gick vi på stan, ägnade oss åt konsumtion. Riktiga konsumtionshjältar. Jag fick ångest för att mina pengar försvann men ville bara köpa mer och mer och det tog aldrig slut. Hittade en affär med bara snygga kläder i "min stil" och blev helt lyrisk över varje plagg, hahaha. Jag hade ju inte så mycket pengar dock. Köpte i alla fall ett linne, en tröja och ett armband. Isa och Eve köpte upp hela V-ås. Jag är sån här typisk "behövde jag verkligen köpa det? behövde jag den där tröjan? varför köpte jag den?". Ångest över pengar, hahaha. Och om jag ens kommer använda det jag köper. Ofta impulsköper jag och hatar kläderna sen. Om det inte är något som är DIREKT LIVSNÖDVÄNDIGT för min existens känns det korkat att köpa det. Att bara vilja ha hela tiden, skapa ett onödigt behov för sig själv. Men det var rea, inte särskilt dyrt.
Vad mer? Vi åt på Jenses Böfhus. Eller ska jag säga att vi tuggade? Hahaha. Ett jävla tuggande med den dära köttbiten var det. Men det var gott! Vi spanade på snygga killar, och raggarmän.
Jag åt världens största glass :D. Vädret var fint. Sedan åkte vi hem med halv åtta tåget. Finfin dag!
Inga bilder dock...

några bilder på mig själv idag har jag åtminstone att bjuda på, hahaa


vaknade mirakulöst nog upp till jobbcoachen idag och är heeelt slut nu
sömn på schemat!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0