catching up

Här sitter jag och äter en bit tårta. Pappa lagar fisk och det luktar HIMMELSKT ifrån köket.
Jag blir sådär tokig, åh så satans gott det luktar!
Det tråkiga är dock att jag inte alls har någon aptit, going cray cray because of that.
Måste sluta med mina pills. Jag älskar ju mat, egentligeen. Och godis.
Äter typ aldrig, hahah. Ändå är jag fetare än någonsin.

Jag har inte uppdaterat på några dagar. Men det har hänt jävligt mycket på dessa dagar.
Tänker inte gå in påre dooock.

Igår var det fest, vinglade och vimmlade runt på Time och Royal med ett helt gäng människor.
Hälsade på alla, hälsade jag kanske på just DIG så minns jag nog inte det. Minnesluckor, jag ber om ursäkt.
Kom hem halv åtta imorse, från efterfesten. Ångeeeeeest. Ba mötte ett par morgonpigga människor när jag skulle gå hem och SOVA. Deras dag hade precis börjat, sjukt!

Vaknade vid ett and that's that.

Och igår sa min brorsdotter Wilma till mig att jag var en rockstar, hahaha <3.
Finaste ungen, finaste ungarna mina brorsbarn är.

toapics hemma hos Emelieee. Lejonkungen.

man ba står på toalettstolen


alex sov, och smekte sig själf.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0