Vad har du ätit idag?

Vad jag har ätit idag:

Frukost (ca klockan tre): Två knäckemackor med smör och goudaost. Heh.
En kopp te med hounung och lite mjölk i. En banan.

Middag/lunch (klockan halv sju): En tallrik makaroner blandat med 1 burk makrill i tomatsås. En morot.
Ett litet glas mjölk till det, laktosfri of course. 

Inte übernyttigt men inte überonyttigt.

Sen.... har jag inte hunnit äta någonting mera.
Ska nog ta mig två clementiner och en rostad skogaholmsmacka strax. To even it out.
Har varit och powerwalkat lite, vid åtta ungefär. Till Ekängen och tillbaka. Hihih.
Hongriiiiiii. Måste diska först!

Vad har du ätit idag?

Kommentarer
Postat av: keela

jag förstår inte heller riktigt :S men tack så jättemycket :)

2011-01-12 @ 07:30:25
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0