tuesday

Usch vad dåligt jag sover. Känner att jag inte får någon djupsömn och vaknar helt utmattad och kan inte somna om. Bra grejer!
Jag och fader min var ute och svängde med röda faran tidigare. Var till affären och lite sånt.
Min pappa är extremt rolig att bevittna medan han är i affären. Han är galnare än de flesta.
En galen finne vetni!
Själv har jag mått illa det mesta av dagen och haft ont i armen.
När vi kom hem gjorde pappa världens godaste mat, tror aldrig jag uppskattat mat så mycket som idag.
Potatisgratäng och någon fiskfilé. Jag njöt hur länge som helst.
Det bästa jag någonsin har ätit, typ. Hahaha. Nej, kanske inte. Men så jävla gott!
Obeskrivligt gott.
Sen har jag bara legat i syrrans säng och känt mig död, läst en bok, kikat på tv.
Jag vill verkligen träna nu, men jag känner mig orkeslös. Och fan vad kallt det var ute idag.
Helvete!

Blir en promenad i alla fall, sen får vi se. Ikväll börjar Cougar Town.
Så jävla bra! Ciao bitches.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0