Satsa på dig själv, runka i motvind!

Största FML dagen i mitt liv.
AF stängde mitt framför ögonen på mig, thank you very makkara.
Fick vänta i apoteket på pappas spruta i 20 minuter innan det var min tur. Och så sa kvinnan där att de inte hade den, sedan hade de visst den som tur var. Gosh. Get it right sometime, people!
Blev en tripp till biblioteket aswell.
Lyssnar på The Pretty Reckless nu, åhååå. Ni vet bandet Taylor Momsen sjunger i. 
Så snygg är hon, god my oh. Bra sjunger hon också!

Bara för det får ni en bild på min konstiga muskel, som aldrig försvinner haha.
Tränade ju ett litet tag i början på 2010. Byggde lite armmuskler. De har försvunnit nu, men den här stannar gladeligen kvar. Jag vet inte varför.
Hahaha. Bieff!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0