NANANANNA

Jag är på pisshumör idag. FYFAN FÖR MIG, ahahahha. Ni ska få veta varför jag är på PISShumör ;).
Sur emot alla, antagligen för att jag bara sovit ett få antal timmar inatt.
Ett väldigt få antal timmar. Skjut någon, kanske mig? Vem vet!
Jag var på stan med min syster och Angeliqa en liten stund.
Gnällgnällgnäll. "Jag är kissnödig". Fan, min blåsa är så oerhört liten att det är sjukt.
Drack te till frukost och sen vatten efter det. Kissade tre gånger innan vi drog och var kissnödig som fan när vi var på väg till stan. Vi fick gå till biblan så att jag fick kissa, hehe. Sen gnällde jag ännu mer för efter biblan blev jag mera kissnödig. Fan vad gött!!!!!!!!!!!!!!! Gud älskar mig, jag vet.

Stannade inte länge på stan för att jag ville hem och kissa, hahaha.

Ska snart röra mig mot Aleeks med buss, en liten get together, säga hejdå till fina Matilda som lämnar Eskilstuna för Växjö och plugg. Got get 'em girl!

Och nu.. måste jag gå och kissa. För femhundrade gången idag.
Gjorde potatis och purjolökssoppa åt mig och Mimsen så ni kan ju tro att jag är kissenödig nu va!
Åh herre min!

\/kiss/\

Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

sv:

no shit, nackskott är den enda lösningen i believe 8-)



hah, du får försöka hålla dig tills de känns som att du ska spricka, så kanske blåsan får för sig att töja ut sig xD

2011-01-07 @ 19:10:09
URL: http://fiiiyah.blogg.se/
Postat av: matildus

ååååh fina, kommer sakna er! fett sentimentalt :(

2011-01-07 @ 22:39:58
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0