magsjuka?

Magsjuka på g?
God, let it not be so. Okej, Gud existerar inte i mina ögon, men ändå.
Jag hoppas _verkligen_ att pappa inte har smittat mig.
Då dör jag, för i helgen kommer bästa Nidas hit på besök och styr upp festen!
Och jag har saknat honom, så det ser jag fram emot som fan.
Han är nog den bästa jag festat hos/med över huvud taget. Hans fester är ju smått legendariska, haha.
Han är alltid så pepp, alltid så glad och skön och allt det där. Yeey!
Alla andra (de flesta) killar är så torra, man ba vart är humorn? Vart är the awesomeness?
Är de inte torra så är de bara tråkiga. Jag hatar tråkiga människor!
Visst kan jag själv vara en ibland, men det nämner vi inte alls.

Så, fan om jag blir magsjuk. Då dör jag!
Att spy är med råge det vidrigaste jag vet. Jag har hellre kraftig diarré än att spy, any day!
Men gud hatar ju mig ändå, så han är inte mig barmhärtig.

Mår illa.

Har tränat här hemma, inte så bra kanske. Dags att sova straxrååå.
Möte på Arbetsförmedlingen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Spritkungen

jag hann ju aldrig festa med den filuren!

2011-01-21 @ 03:01:43

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0